Vreau Ofertă

Obținere autorizații

2011

Anul fondării.

120

Specialiști care sunt gata să te ajute.

Organizare
  • Posibilitatea achitării cu cardul;
  • Analizăm termenii de lucru reali;
  • Preluăm tot managementul construcției.

Etapele generale de lucru

#construcțiicase
Vreau să primesc ofertă
documentatie
01

Pregătirea Documentației

Această etapă implică colectarea și pregătirea tuturor documentelor necesare pentru solicitarea autorizațiilor. Aceasta poate include planurile de construcție, studiile de impact asupra mediului, rapoartele de inginerie, și orice alte documente solicitate de autoritățile locale.

cerere autorizatie
02

Depunerea Cererii de Autorizație

După pregătirea documentației, urmează depunerea cererii de autorizație la autoritățile competente. Aceasta include completarea formularelor necesare, depunerea documentației și plata taxelor aferente.

Urmărirea Procesului de Aprobare
03

Urmărirea Procesului de Aprobare

Odată depusă cererea, etapa următoare constă în monitorizarea procesului de aprobare. Aceasta poate implica comunicarea cu autoritățile pentru clarificări, participarea la întâlniri sau audieri publice și furnizarea de informații suplimentare, dacă este necesar.

Obținerea și Gestionarea Autorizațiilor
04

Obținerea și Gestionarea Autorizațiilor

Ultima etapă este obținerea efectivă a autorizațiilor necesare. După obținerea acestora, este important să se gestioneze orice condiții sau restricții asociate cu autorizațiile și să se asigure că toate lucrările de construcție se desfășoară în conformitate cu acestea.

Proiecte

De la renovări rafinate până la construcții de la zero, suntem partenerul de încredere pentru transformarea viselor în realitate.
Toate proiectele

Etapele Obținerii Autorizațiilor

  • Obținerea certificatului de urbanism pentru proiectare, la care emitentul va anexa:
  1. planul de amplasare a imobilului/terenului, cu indicarea dimensiunilor/hotarelor acestuia; 
  2. avizul sanitar; 
  3. avizul ecologic; 
  4. avizul serviciului pompieri şi salvatori
  • Avizarea schiței de proiect la Consiliul Național al Monumentelor Istorice (CNMI);
  • Obținerea avizelor de racordare la rețelele edilitare, necesare pentru elaborarea documentației de proiect – pentru energie electrică, gaze naturale, apă și canalizare;
  • Obţinerea avizului necesar (autorizaţia de amplasare), în cazul solicitării autorizării obiectelor din zona de protecție a drumului public;
  • Raportul de expertiză tehnică și verificarea documentației de proiect

CONTACTAȚI-ne cu orice întrebare!

Prin apăsarea butonului ‘TRIMITEȚI MESAJ’, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale din acest formular în conformitate
cu Politica de Confidențialitate.

Programați o întâlnire: +373 (79) 423063